• Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
 
1. Formularz zwrotu/reklamacji
 
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. (wzór formularza otrzymasz od nas na podany przez Ciebie adres email - razem ze złożonym przez Ciebie zamówieniem)

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
 
AleZakupy24.pl
Jeziorek Mirosław
Półwiejska 2 62-285 Popowo Kościelne
NIP 784-116-10-24
 

Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania
 
Zwrot towaru
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór formularza możesz otrzymać również od nas, w tym celu napisz do nas na adres email : biuro@alezakupy24.pl) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
 
AleZakupy24.pl
Jeziorek Mirosław
Półwiejska 2, 62-285 Popowo Kościelne
NIP 784-116-10-24
 
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.