Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )

-
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. (wzór formularza otrzymasz od nas na podany przez Ciebie adres email - razem ze złożonym przez Ciebie zamówieniem)
2.Odesłanie produktu
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AleZakupy24.pl
Jeziorek Mirosław
Półwiejska 2 62-285 Popowo Kościelne
Jeziorek Mirosław
Półwiejska 2 62-285 Popowo Kościelne
NIP 784-116-10-24
Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór formularza możesz otrzymać również od nas, w tym celu napisz do nas na adres email : biuro@alezakupy24.pl) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
AleZakupy24.pl
Jeziorek Mirosław
Półwiejska 2, 62-285 Popowo Kościelne
Jeziorek Mirosław
Półwiejska 2, 62-285 Popowo Kościelne
NIP 784-116-10-24
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.